Ola Hanuszewicz
Kasia Lamik
Odkryjesz 5 darmowych narzędzi, które ułatwią Ci analizę konkurencji.
Oszacujesz ile zamówień i jakie obroty generuje konkurencja.
Zaplanuj swój kolejny krok
w zwiększeniu sprzedaży!
Dowiedz się, co tak naprawdę dzieje się za kulisami
u konkurencji!
Dowiedz się,
co tak naprawdę dzieje się za kulisami u konkurencji!
Pobierz naszą bezpłatną wideolekcję
i zyskaj dostęp do narzędzi, które zmienią sposób, w jaki patrzysz na rynek!
Ta wideolekcja jest
dla Ciebie, jeśli:
Dzięki wideolekcji:
Zrozumiesz, jak interpretować dane, by zwiększyć własne wyniki sprzedaży.
Codziennie obserwujesz inne marki w Social Mediach – imponujące liczby followersów, piękne zdjęcia, angażujące kampanie. Ale czy wiesz że porównując swój biznes do tego co widzisz w SM porównujesz się tylko do tego co marka chce Ci pokazać? Pokażemy Ci jak w łatwy sposób możesz dowiedzieć się o konkurencji znacznie więcej!
BEZPŁATNA WIDEOLEKCJA DLA MAREK MODOWYCH
Poznaj 5 darmowych narzędzi do analizy konkurencji, w których dowiesz się, jakie kreacje reklamowe tworzy konkurencja, jaki ruch ma na stronie, a nawet jakie generuje obroty i co z tego wynika dla Ciebie!
Chcesz zrozumieć, co kryje się za liczbami, które widzisz u konkurencyjnych marek – i czy warto naśladować ich działania.
Szukasz skutecznych narzędzi, które pomogą Ci oszacować liczbę zamówień u konkurencji i zrozumieć jej strategię.
Chcesz uporządkować swoje działania marketingowe i sprawdzić, czego jeszcze brakuje w Twojej strategii.
Obserwujesz konkurencję w SM, ale zastanawiasz się, czy liczba followersów rzeczywiście przekłada się na sprzedaż.
✳ Od 7 lat stoi na czele marki Paterns, produkującej ubrania z wełny merynosów dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
✳ W 2022 kierowana przez nią spółka kupiła markę Nalu Bodywear.
✳ W 2021 wprowadziała do spółki inwestora zewnętrznego - doceniła wagę manuali i exceli podczas pracy w korporacji.
✳ Od początku firmę prowadzi ze szwagrem i siostrą i wszyscy nadal się lubią :)
✳ Stoi na czele 6 osobowego zespołu prowadzącego 2 marki produkcyjne.
✳ Udowadnia, że mimo artystycznego zacięcia, z wykształcenia jest malarką można nauczyć się a z czasem polubić excela.
✳ Przez 5 lat prowadziła markę odzieżową Nalu Bodywear, którą zaczynała mając w kieszeni tysiąc złotych i samodzielnie szyjąc własne projekty z tkanin z recyklingu.
✳ W niecałe 4 lata rozwinęła biznes do milionowego przychodu rocznie.
✳ Z wykształcenia psycholożka i dyplomowana coachka.
✳ W 2022 sprzedała swoją markę modową z sukcesem, aby zająć się w pełni psychologią.
✳ Pracuje na co dzień z właścicielkami marek modowych nad ich biznesami odzieżowymi.
✳ Pokazuje w swojej pracy, jak praca nad mindsetem, organizacją pracą i zarządzaniem czasem przekładają się rozwój marek.
Jesteśmy praktyczkami - gdyby zsumować lata spędzone na prowadzeniu własnych marek odzieżowych, wyszłoby ponad 12 lat! W tym czasie wygenerowałyśmy sprzedaż za ponad 10 milionów złotych.
Nie przejęłyśmy biznesu po rodzicach. Nie zajmowałyśmy się tylko jednym wybranym kawałkiem biznesu. Stworzyłyśmy wszystko od podstaw i zajmowałyśmy się każdym obszarem marki modowej. Możesz więc mieć pewność, że znamy realia prowadzenia firmy odzieżowej od podszewki i wiemy, co działa w praktyce.
Cześć, tutaj Ola i Kasia. Tworzymy Fashion Ceo Club!
Wiedza o tym, jak działa konkurencja
jest kluczowa dla rozwoju Twojej marki