Ola Hanuszewicz

Kasia Lamik

Odkryjesz 5 darmowych narzędzi, które ułatwią Ci analizę konkurencji.

Oszacujesz ile zamówień i jakie obroty generuje konkurencja.

Zaplanuj swój kolejny krok

w zwiększeniu sprzedaży!

Dowiedz się, co tak naprawdę dzieje się za kulisami

u konkurencji!

Dowiedz się,

co tak naprawdę dzieje się za kulisami u konkurencji!

Pobierz naszą bezpłatną wideolekcję

i zyskaj dostęp do narzędzi, które zmienią sposób, w jaki patrzysz na rynek!

Ta wideolekcja jest

dla Ciebie, jeśli:

Dzięki wideolekcji:

Zrozumiesz, jak interpretować dane, by zwiększyć własne wyniki sprzedaży.

Imię

Twój e-mail:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych powyżej przez Aleksandra Hanuszewicz Coaching w celu otrzymywania newslettera. Wiem, że mogę tę zgodę wycofać w każdej chwili.

Pobieram wideolekcję
Pobieram wideolekcję
Formularz wysłany — dziękuję!

wypełnij wymagane pola!

Codziennie obserwujesz inne marki w Social Mediach – imponujące liczby followersów, piękne zdjęcia, angażujące kampanie. Ale czy wiesz że porównując swój biznes do tego co widzisz w SM porównujesz się tylko do tego co marka chce Ci pokazać? Pokażemy Ci jak w łatwy sposób możesz dowiedzieć się o konkurencji znacznie więcej!

ODBIERAM DARMOWĄ WIDEOLEKCJĘ

BEZPŁATNA WIDEOLEKCJA DLA MAREK MODOWYCH

Poznaj 5 darmowych narzędzi do analizy konkurencji, w których dowiesz się, jakie kreacje reklamowe tworzy konkurencja, jaki ruch ma na stronie, a nawet jakie generuje obroty i co z tego wynika dla Ciebie!

Chcesz zrozumieć, co kryje się za liczbami, które widzisz u konkurencyjnych marek – i czy warto naśladować ich działania.

Szukasz skutecznych narzędzi, które pomogą Ci oszacować liczbę zamówień u konkurencji i zrozumieć jej strategię.

Chcesz uporządkować swoje działania marketingowe i sprawdzić, czego jeszcze brakuje w Twojej strategii.

Obserwujesz konkurencję w SM, ale zastanawiasz się, czy liczba followersów rzeczywiście przekłada się na sprzedaż.

✳ Od 7 lat stoi na czele marki Paterns, produkującej ubrania z wełny merynosów dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

 

✳ W 2022 kierowana przez nią spółka kupiła markę Nalu Bodywear.

 

✳ W 2021 wprowadziała do spółki inwestora zewnętrznego - doceniła wagę manuali i exceli podczas pracy w korporacji.

 

✳ Od początku firmę prowadzi ze szwagrem i siostrą i wszyscy nadal się lubią :)

 

✳ Stoi na czele 6 osobowego zespołu prowadzącego 2 marki produkcyjne.

 

✳ Udowadnia, że mimo artystycznego zacięcia, z wykształcenia jest malarką można nauczyć się a z czasem polubić excela.

✳ Przez 5 lat prowadziła markę odzieżową Nalu Bodywear, którą zaczynała mając w kieszeni tysiąc złotych i samodzielnie szyjąc własne projekty z tkanin z recyklingu.

 

✳ W niecałe 4 lata rozwinęła biznes do milionowego przychodu rocznie.

 

✳ Z wykształcenia psycholożka i dyplomowana coachka.

 

✳ W 2022 sprzedała swoją markę modową z sukcesem, aby zająć się w pełni psychologią.

 

✳ Pracuje na co dzień z właścicielkami marek modowych nad ich biznesami odzieżowymi.

 

✳ Pokazuje w swojej pracy, jak praca nad mindsetem, organizacją pracą i zarządzaniem czasem przekładają się rozwój marek.

Jesteśmy praktyczkami - gdyby zsumować lata spędzone na prowadzeniu własnych marek odzieżowych, wyszłoby ponad 12 lat! W tym czasie wygenerowałyśmy sprzedaż za ponad 10 milionów złotych.

Nie przejęłyśmy biznesu po rodzicach. Nie zajmowałyśmy się tylko jednym wybranym kawałkiem biznesu. Stworzyłyśmy wszystko od podstaw i zajmowałyśmy się każdym obszarem marki modowej. Możesz więc mieć pewność, że znamy realia prowadzenia firmy odzieżowej od podszewki i wiemy, co działa w praktyce.

Cześć, tutaj Ola i Kasia. Tworzymy Fashion Ceo Club!

Wiedza o tym, jak działa konkurencja

jest kluczowa dla rozwoju Twojej marki